ᱵᱮᱵᱷᱟᱨᱤᱭᱟᱹ ᱜᱟᱞᱢᱟᱨᱟᱣ:Joy sagar Murmu
ᱥᱟᱹᱜᱩᱱ ᱫᱟᱨᱟᱢ[ᱯᱷᱮᱰᱟᱛ ᱥᱟᱯᱲᱟᱣ]
ᱥᱟᱹᱜᱩᱱ ᱫᱟᱨᱟᱢ ᱡᱚᱭ ᱥᱟᱜᱚᱨ ᱜᱚᱢᱠᱮ ! ᱣᱤᱠᱤᱯᱤᱰᱤᱭᱟ ᱨᱮ ᱟᱢᱟᱜ ᱮᱱᱮᱢ ᱧᱮᱞ ᱠᱟᱛᱮ ᱟᱹᱰᱤ ᱨᱟᱹᱥᱠᱟᱹᱧ ᱵᱩᱡᱷᱟᱹᱣ ᱠᱮᱫᱼᱟ ᱾
- ᱟᱥᱟᱭᱮᱫᱼᱟᱹᱧ ᱣᱤᱠᱤᱯᱤᱰᱤᱭᱟ ᱨᱮ ᱱᱟᱯᱟᱭᱮᱢ ᱵᱩᱡᱷᱟᱣᱮᱫᱼᱟ ᱥᱟᱶᱛᱮ ᱱᱚᱝᱠᱟ ᱜᱮ ᱚᱞ ᱠᱚᱢ ᱛᱚᱝᱜᱮ (continue) ᱫᱚᱦᱚᱭᱟ ᱾
- ᱡᱟᱦᱟᱸᱱᱟᱜ ᱟᱱᱟᱴ ᱮᱴᱠᱮᱴᱚᱬᱮ ᱠᱚᱢ ᱵᱩᱡᱷᱟᱹᱣᱮᱫ ᱠᱷᱟᱱ ᱠᱩᱠᱞᱤ ᱟᱠᱷᱲᱟ ᱨᱮ ᱟᱨᱵᱟᱝ ᱤᱧᱟᱜ ᱜᱟᱞᱢᱟᱨᱟᱣ ᱥᱟᱦᱴᱟ ᱨᱮ ᱵᱚᱞᱚ ᱠᱟᱛᱮ ᱠᱩᱠᱤ ᱠᱚᱢ ᱫᱚᱦᱚ ᱫᱟᱲᱮᱭᱟᱜᱼᱟ ᱾
- ᱶᱤᱠᱤᱯᱤᱰᱤᱭᱟ ᱨᱮᱧ ᱟᱛᱟᱝ ᱫᱟᱨᱟᱢᱮᱫ ᱢᱮᱭᱟ ᱡᱚᱭ ᱥᱟᱜᱚᱨ ᱜᱚᱢᱠᱮ ᱾ ᱟᱸᱥ ᱤᱧ ᱫᱚᱦᱚᱭᱟ ᱟᱵᱚ ᱡᱚᱛᱚ ᱦᱚᱲ ᱢᱮᱥᱟ ᱠᱟᱛᱮ ᱥᱟᱱᱛᱟᱲᱤ ᱶᱤᱠᱤᱯᱤᱰᱤᱭᱟ ᱟᱹᱰᱤ ᱞᱟᱯᱷᱟᱝ, ᱟᱹᱰᱤ ᱪᱚᱴ ᱦᱟᱹᱵᱤᱡ ᱵᱚ ᱤᱫᱤᱭᱟ ᱾ ---ᱤᱧ ᱜᱮ--- Fagu Baskey (ᱜᱟᱞᱢᱟᱨᱟᱣ) 12:31, 28 ᱟᱜᱚᱥᱴ 2018 (UTC)
- ᱥᱟᱹᱜᱩᱱ ᱫᱟᱨᱟᱢ ᱡᱚᱭ ᱥᱟᱜᱚᱨ ᱟᱥᱟᱢ ᱫᱤᱥᱚᱢ ᱠᱷᱚᱱ ᱣᱤᱠᱤᱯᱤᱰᱤᱭᱟ ᱨᱮ ᱟᱢᱟᱜ ᱠᱩᱨᱩᱢᱩᱴᱩ ᱧᱮᱞ ᱛᱮ ᱟᱹᱰᱤ ᱨᱟᱹᱥᱠᱟᱹᱧ ᱟᱹᱭᱠᱟᱹᱣ ᱮᱫᱼᱟ, ᱟᱝᱥ ᱟᱢ ᱦᱚᱸ ᱱᱚᱣᱟ ᱠᱟᱹᱢᱤ ᱨᱮ ᱥᱮᱞᱮᱫ ᱠᱟᱛᱮᱫ ᱨᱟᱹᱥᱠᱟᱹᱢ ᱵᱩᱡᱷᱟᱹᱣ ᱮᱫᱼᱟ ᱾ ᱤᱧ ᱜᱮ R Ashwani Banjan Murmu (ᱜᱟᱞᱢᱟᱨᱟᱣ) 15:50, 28 ᱟᱜᱚᱥᱴ 2018 (UTC)
What's Next (WAM)![ᱯᱷᱮᱰᱟᱛ ᱥᱟᱯᱲᱟᱣ]
Congratulations! The Wikipedia Asian Month has ended successfully and you've done amazing work of organizing. What we've got and what's next?
- Tool problem
- If you faced problem submitting articles via judging tool, use this meta page to do so. Please spread this message with local participants.
- Here are what will come after the end of WAM
- Make sure you judge all articles before December 7th, and participants who can improve their contribution (not submit) before December 10th.
- Participates still can submit their contribution of November before December 5th at this page. Please let your local wiki participates know. Once you finish the judging, please update this page after December 7th
- There will be three round of address collection scheduled: December 15th, December 20th, and December 25th.
- Please report the local Wikipedia Asian Ambassador (who has most accepted articles) on this page, if the 2nd participants have more than 30 accepted articles, you will have two ambassadors.
- There will be a progress page for the postcards.
- Some Questions
- In case you wondering how can you use the WAM tool (Fountain) in your own contest, contact the developer Le Loi for more information.
ᱥᱟᱱᱛᱟᱲᱤ ᱣᱤᱠᱤᱯᱤᱰᱤᱭᱟ ᱯᱩᱭᱞᱩ ᱥᱮᱨᱢᱟ ᱯᱩᱨᱟᱹᱣ ᱥᱟᱯᱟᱲᱟᱣ ᱒᱐᱑᱙ ᱨᱮ ᱥᱮᱞᱮᱫ ᱟᱨ ᱯᱩᱭᱞᱩ ᱴᱷᱟᱶ ᱟᱢᱮᱴ ᱞᱟᱹᱜᱤᱫ ᱟᱭᱢᱟ ᱟᱭᱢᱟ ᱥᱟᱟᱨᱦᱟᱣ᱾ ᱟᱢᱟᱜ ᱠᱩᱨᱩᱢᱩᱴᱩ ᱱᱚᱸᱠᱟ ᱜᱮ ᱛᱚᱸᱜᱮ ᱛᱟᱦᱮᱱ ᱢᱟ ᱾R Ashwani Banjan Murmu (ᱜᱟᱞᱢᱟᱨᱟᱣ) ᱐᱘:᱒᱗, ᱔ ᱥᱮᱯᱴᱮᱢᱵᱚᱨ ᱒᱐᱑᱙ (UTC)